۱۳۹۰ اردیبهشت ۱۳, سه‌شنبه

چراغی سوسو زن و مهی که از دهان گذشته خیمه بر خرابه هایی که ما زده کورمال کورمال تو را می جوییم و تو فانوسی دریایی سالها از این صحرا دور




سالها پیش _ اگر مثلا پنج ، شش سال پیش را بشود سالها پیش خواند _ مجموعه ای پی دی اف کردم ودر نت منتشر با نام " من فقط یک آی دی هستم " از سر هوس یا هر چیز دیگری خواستم باز ویرایش و باز نشر کنم بعضی از شعرهارا حذف کردم بعضی ها ماندند . بعد دیدم تعدادی شعر مانده از سالها پیش تر به نظرم می توانستند جای شعرهای رفته از مجموعه را بگیرند این حذف و اضافات بیش از چیزی بود که بشود گفت بتوان باز آن را " من فقط یک آی دی هستم " بنامی برای همین نام مجموعه هم تغییر کرد . شاید مجموعه ی چندان همگونی نباشد بعضی هاشان مال شاید ده سال پیش باشد بعضیهاشان کمی نزدیکترند به امروز . با حال و هوای شعرهای این روزهای من فرق دارند . اما بعضیها پیش درآمدی هستند بر شعرهای اکنون
به هر روی لینکش را می گذارم دوست داشتید بخوانید و البته نظر بدهید . منتظر نقد شما هستم



از تاریکی و اوراد دیگر


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر